TheRomanians.ca

Romanian Canadian Community

Daca vrei sa participi ca voluntar la proiecte comunitare citeste mai mult ...   

Reply to this topicStart new topicStart Poll

> viata lui sorin este in mainile noastre, umanitar
claudia_apostol
Posted: May 13 2006, 09:53 AM
Quote Post

Newbie
*

Group: Members
Member No.: 722

Ma numesc Claudia Apostol si sunt studenta in Bucuresti. Motivul pentru care va scriu este unul cat se poate de disperat. Din primele zile ale acestui an tatal meu, de 63 de ani, a fost diagnosticat cu leucemie acuta si este internat la spitalul Fundeni. Din pacate pentru el, binefacerile unui transplant de maduva nu ii folosesc din cauza varstei inaintate, asa ca el este tratat prin chimioterapie.
In schimb, in aceste cateva luni de cand spitalul ne ocupa mare parte din viata, am avut ocazia sa cunosc o familie cu totul deosebita, lovita, din pacate, de aceasta maladie necrutatoare. Sorin si Elena Vlad sunt un cuplu candva plin de viata, norocosii parinti ai unei fetite de numai 9 ani - Andra. In luna februarie a acestui an vestea ca Sorin este afectat de leucemie, intr-o faza avansata, a devastat universul acestei familii. Au aflat ca numai transplantul poate acorda singura sansa de supravietuire lui Sorin, care, pana nu demult, era stalpul acestei familii, iar singura sursa de venit era asigurata de el. Suma imensa care trebuie stransa pentru efectuarea acestui transplant (200.000 euro) face ca cei doi sa fie cuprinsi de deznadejde si panica. Ajutorul la care sperau din partea celor care s-au aratat dispusi sa o faca, s-a diluat in disperare si tristete.